14/02/11

Lovers day

Bem, acho que não preciso de vos dizer que dia é hoje...
Apesar de eu poder viver sem este dia, acho-o fofo e é mais uma desculpa para celebrar o Amor, o que sabe sempre bem!
So, I think I don't need to tell you which day it is today...
Though I could live with this day, I think it's sweet and it's another excuse to celebrate Love, which always feels good!


Esta imagem abaixo mostra uma pequena surpresa q ele me fez (não no dia dos namorados) e q eu adorei! 
Oh, tudo o que ele faz é delicioso, ele é um mestre de cozinha :'p (ao contrário de mim!)
This picture bellow shows a little surprise he made to me (not on valentine's day) and I really liked it! 
Oh, everything he does is delicious, he's a cooking master :'p (unlike me!)
Photobucket
E no dia 14 de Março vamos celebrar o Amor novamente pois fazemos 3 anos de namoro.
And on the 14th March we'll be celebrating Love again because we make 3 years dating.
Amo-te Stefano 
*
Decidi finalmente criar uma conta no Facebook para o blog! "Gostem" por favor :)
I've finally decided to create an account on Facebook for my blog! Please "Like" it :)



Tenham um óptimo dia, quer tenham um amante, quer não!
Have a nice day, whether you have a lover or not ;)
xo
Cáti

5 comentários:

  1. Ah what a sweet post, happy Valentines day :-) xoxo

    ResponderEliminar
  2. loving your blog!
    come visit COSMICaroline and see a behind the scenes look at an Anthropologie fashion show and premier event!

    -COSMICaroline
    COSMICaroline.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Parabéns! Espero que se tenham divertido ;)

    xoxo F.

    ResponderEliminar

Obrigada / Thank you :)